Методична робота
Методична робота в ЗДО – це комплексний процес, у ході якого здійснюється практичне навчання педагогічних працівників ефективним формам і методам роботи з дітьми. Кожен педагог визначає правила, якими він керується щодня – це оточити дітей протягом дня увагою, теплом, цінувати їхні уподобання.
Методична робота в закладі дошкільної освіти відповідає таким правилам:
-
організована нестандартно, цікаво з урахуванням індивідуальних можливостей педагогів;
-
приносить вихователям практичну допомогу;
-
задовольняє духовні, естетичні моральні та інші запити педагога;
-
об'єднує та спрямовую до загальної мети педагогів;
Мета педагогічної роботи:
-
вивчення та розвиток педагогічної майстерності кожного вихователя;
-
стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності;
Завдання методичної роботи в ЗДО:
-
вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя;
-
стимулювання творчого потенціалу;
-
підвищення педагогічної культури вихователів;
-
вдосконалення педагогічної майстерності;
-
розвиток спеціальних умінь та навичок;
-
формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності;
Принципи методичної роботи:
-
педагогічна співпраця з вихователем;
-
робота в режимі довіри, доброзичливості;
-
творча атмосфера, стимулювання творчої активності;
-
принцип допоміжного - регульованого контролю;
-
надання вихователеві права вибору;
-
системність методичних заходів;
-
принцип «Я – повідомлення» у спілкуванні;
-
щоденна допомога;
-
випереджувальний характер методичної роботи;
Виходячи з цілей методичної роботи і вимог до особистості діяльності педагога намагаємось здійснювати роботу за такими напрямками методичної роботи :
-
курси підвищення кваліфікації;
-
методичні об'єднання;
-
семінари – практикуми;
-
колективні перегляди;
Методична робота в нашому закладі дошкільної освіти є максимально гнучкою, а саме: сприяє розвитку творчості, ініціативи, підвищує якість освітнього процесу та спрямована на саморозвиток, самоосвіту, професійне вдосконалення педагогів. Вся методична робота в закладі дошкільної освіти підпорядкована систематичному плану роботи, який складається на основі глибокого аналізу за минулий навчальний рік, комплексного вивчення результатів, здобутків , педагогічних знахідок.